Deschiderea propriului dvs. brutărie ar trebui să fie un moment de mândrie și de realizare. Cu toate acestea, există capcane care pot deraia acest moment minunat. Căutați aceste greșeli comune:

Începerea planificării financiare cu costuri de pornire

Când planificați financiar, începeți să luați în considerare costurile de funcționare pentru afacere și creați o proiecție de venituri pentru a determina dacă afacerea poate fi administrată în mod profitabil. Numai atunci ar trebui să lucrați înapoi la costurile de pornire pe care va trebui să le acoperiți. Dacă vă gândiți mai întâi la ce va arăta afacerea atunci când va funcționa, veți avea o idee mai bună despre investițiile în spațiu și echipament pe care veți avea nevoie pentru a menține costurile și veniturile în sus. Acest lucru este important pentru a obține profitul necesar, precum și venitul personal, dacă afacerea va fi sursa principală de angajare. Detașarea capitalului trebuie să acopere costurile de pornire poate fi un proiect de cercetare destul de lung, dar va fi mai liniștit după ce ați lucrat înapoi din imaginea viitoare a afacerii dvs.

Greșeli de angajare

Cu excepția cazului în care sunteți un expert de patiserie și un profesor de experți, gândiți-vă de două ori înainte de a angaja brutari neexperimentați și de a le instrui de la zero. Acesta poate fi un proces dificil, iar rezultatele ar putea să nu depășească ceea ce cere afacerea dvs. În schimb, căutați brutari experimentați și încercați să angajați unul care să lucreze cu normă întreagă.

Dacă trebuie să angajezi un ajutor neexperimentat, documentați-vă sistemul de formare într-un fel după ce antrenați un angajat pentru prima dată. Acest lucru vă va permite să construiți această cursă la următoarea dată când vă aduceți pe cineva. În mod inevitabil, va trebui să aduci noi angajați, fie din cauza angajaților care nu lucrează, plecând din motive proprii, fie când decideți să vă extindeți. Așezați temelia timpurie pentru a reduce timpul necesar pentru a aduce pe cineva nou prin dezvoltarea acestui sistem de formare.

Ignorarea Pieței de Afaceri

Afacerile din zona de servire cu bunurile dvs. de panificație pot face uz de capacitatea dvs. suplimentară și, eventual, pot furniza venituri de încredere în cazul în care comenzile vin în mod regulat. Cu toate acestea, împărțirea atenției dintre consumatori și întreprinderi poate defocaliza strategia de marketing și de operare și ar trebui luată în considerare numai dacă puteți face acest lucru fără compromisuri costisitoare. Deși nu este corect ca fiecare brutărie să lucreze la comenzi corporative, în același timp cu vânzările contra, gândiți-vă dacă acest lucru ar putea funcționa pentru brutăria dumneavoastră în timpul fazei de planificare. Fără cercetarea posibilității, nu veți ști niciodată dacă afacerea dvs. își atinge veniturile și potențialul de profit.